Regulamin sklepu internetowego lampylas.pl obowiązujący od dnia 23.07.2023 roku.
1.1. Regulamin określa warunki sprzedaży w sklepie internetowym lampylas.pl zwanym dalej Sklepem.
1.2. Właścicielem sklepu internetowego widniejącego pod adresem lampylas.pl jest:
ROYAL Piotr Jochemczyk ul.Bednorza14/6 43 – 200 Pszczyna NIP: 638 152 26 54
1.3. Zamówienia w Sklepie może dokonać zarówno osoba prywatna, jak i osoba prowadząca działalność gospodarczą, zwana dalej Klientem.
1.4. Złożenie przez Klienta zamówienia w sklepie wiąże się z jednoczesną akceptacją niniejszego Regulaminu.
2.1. Zamówienie zostanie złożone po uprzedniej akceptacji oferty przesłanej drogą e-mailową.
2.2. Klient może odmówić realizacji zamówienia, w momencie gdy przedstawiona przez nas oferta będzie dla niego nieodpowiednia.
2.3. W odpowiedzi zwrotnej Klient otrzymuje szczegółowe ceny jednostkowe, a także koszty transportu.
2.4. Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowego potwierdzania zamówień złożonych poprzez lampylas.pl drogą telefoniczną.
2.5. Złożenie zamówienia jest równoważné z zawarciem umowy z firmą ROYAL Piotr Jochemczyk
3.1. Dostawa towaru zamówionego w Sklepie jest realizowana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3.2. Zamówione produkty dostarczone są za pomocą firmy kurierskiej. Przy większych ilościach szczegóły zostaną podane w ofercie przesłanej drogą e-mailową.
3.3. Koszty transportu pokrywa Klient.
3.4. Klient płaci za transport przelewem po otrzymaniu faktury Proforma, bądź za pobraniem w dniu otrzymania towaru.
3.5. Towar zostaje wysłany pod adres podany przez Klienta drogą e-mailową.
3.6. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie podejrzenia, iż towar został uszkodzony w trakcie transportu, należy spisać protokół szkodowy. Spisany protokół jest podstawą do dochodzenia swoich spraw u firmy kurierskiej.
3.7. W momencie odebrania przesyłki od kuriera, odbiór należy potwierdzić pisemnym pokwitowaniem. Po pokwitowaniu i zrealizowaniu całościowej zapłaty za towar, Klient otrzymuje prawo własności produktów, a także jest odpowiedzialny za produkt w trakcie użytkowania.
4.1. Dla większości produktów termin realizacji wynosi do 3 dni roboczych, bądź zgodnie z ofertą otrzymaną drogą e-mailową.
4.2. Jeżeli dane produkty będą niedostępne, nowy termin realizacji zamówienia zostanie podany Klientowi poprzez e-maila.
4.3. W sytuacji, gdy zamówienie ulega zmianie ustalonej przez Klienta, termin realizacji jest liczony od dnia ostatniej modyfikacji.
4.4. W razie, gdy Sklep nie może zrealizować zamówienia z powodu braku towaru, natychmiastowo, lecz najpóźniej w terminie 30 dni od zawarcia umowy zawiadamia o tym Klienta drogą e-mailową i zwraca całą otrzymaną od niego kwotę pieniężną.
4.5. W przypadku dokonania płatności przelewem, towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu środków na koncie. Przesłanie potwierdzenia przelewu nie jest wymagane.
4.6. Terminu wysyłki nie potwierdzamy telefonicznie, wszystkich szczegółowych informacji udzielamy drogą e-mailową.
4.7. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie zamówień przez firmy transportowe.
Dostępne są dwie formy płatności, takie jak:
• Za pobraniem. Klient opłaca zamówienie przy odbiorze przesyłki.
• Przelew PRZEDPŁATA. Numer konta wraz ze szczegółami zostaną podane na fakturze proforma.
6.1. Produkty są nowe i objęte roczną gwarancją producenta/dystrybutora.
6.2. Gwarancji nie podlegają:
• uszkodzenia mechaniczne
• naturalne zużycie
• uszkodzenia spowodowane niepoprawnym użytkowaniem.
7.1. Warunkiem złożenia reklamacji jest posiadanie faktury VAT zakupu oraz otrzymanych certyfikatów. Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową.
7.2. Pisząc reklamację należy podać numer dokumentu zakupu oraz opis problemu.
7.3. Firma nie bierze odpowiedzialności za wady produktu w przypadku, gdy towar został przetworzony przez Klienta.
7.4. Reklamowany towar zostaje przesłany na koszt Klienta. Wymieniony, bądź naprawiony towar zostaje odesłany na koszt firmy.
7.5. W razie niekompletności zamówienia, uszkodzenia produktów, bądź niezgodności z zamówieniem, należy złożyć reklamację w wiadomości e-mail lub telefonicznie.
7.6. Niekompletne zamówienie to takie, w którym brakuje elementów lub części. Reklamacja nie zostanie przyjęta, gdy ze względu na brak danego produktu na magazynie została wysłana mniejsza ilość niż zamówiona.
7.7. Reklamacje ilościowe można złożyć:
• Do 12 godzin od rozładunku towaru – gdy nastąpiło uszkodzenie podczas transportu,
• Do 24 godzin od rozładunku towaru – z powodu nieprawidłowego załadunku produktów.
7.8. W przypadku składania reklamacji z powodu uszkodzenia towaru, bądź braków ilościowych podczas transportu, należy umieścić adnotację na liście przewozowym o rodzaju usterki w towarze. Adnotacja dołączona do listu przewozowego musi być podpisana przez kuriera realizującego dostawę.
7.9. W razie, gdy Klient otrzyma towar niezgodny z zamówieniem, należy odesłać kompletny towar, w oryginalnym opakowaniu oraz w nienaruszonym stanie, dołączając dowód zakupu.
8.1. Udostępnione nam przez Klienta dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polskim prawem oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
8.2. Klient musi podać dane w celu zrealizowania złożonego zamówienia oraz umożliwienia kontaktu w jego sprawie.
8.3. W celu zrealizowania zamówienia dane Klienta udostępnione zostają firmie kurierskiej oraz firmie obsługującej płatność.
9.1. Wszystkie zapytania prosimy wysyłać na e-mail: info@lampylas.pl
9.2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
• Wprowadzenia nowych produktów do oferty sklepu internetowego,
• Usunięcia danych towarów z oferty sklepu internetowego,
• Przeprowadzania niewielkich zmian technicznych produktów z zamiarem ich udoskonalenia,
• Realizacji większych zamówień w odrębnych partiach,
• Organizowania, zmiany i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu internetowego.
9.3. W sytuacji, gdy pewne kwestie nie zostały poruszone w niniejszym regulaminie, obowiązuje polskie prawo. W przypadku wprowadzenia innych regulacji ustawowych i utraty ważności niektórych postanowień regulaminu, pozostałe postanowienia nadal obowiązują.
9.4. W przypadku jakichkolwiek niedomówień czy sporów w sprawie wykonywania umów objętych powyższymi warunkami, Sprzedający i Klient będą starali się załatwić spory polubownie. Jeśli natomiast polubowne zakończenie sprawy będzie niemożliwe, do rozwiązania sporu powołany zostanie sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedającego.